wtorek, 28 czerwca 2011

Noż kocia stopa!!! Grrrr...

Ten portal zaczyna mnie denerwować. A może to szablon. A może to ja taka głupia po prostu jestem. Problem - nie umiem podczepiać i wstawiać obrazków do słodkości. I bęc! No nie umiem. I sama umności nie nabędę. Ktokolwiek taką umność mawszy i może się podzielić, to proszę o pomoc. Bo nie mogę i dąsam się na całego, a nie mogę się dąsać. Muszę pracować, bo na jutro mam zrobić urodzinową skarpetkę :) Więc jak coś wiecie, jesteście wtajemniczeni, to proszę, dajcie znać.

Wyciągnijcie Myszę z frustracji za ucha!

Buziaki,

Mysza

6 komentarzy:

  1. 1. u góry z prawej strony kliknij- projekt
    2. kliknij - dodaj gadżet
    3. Wybierz - zdjęcie (symbol drzewka)
    4. i tu już sobie możesz wpisać (albo nie) tytuł, jakąś datę, skopiowany adres komentarza i wstawić zdjęcie (na przykład wcześniej zapisane na pulpit - a potem usunąć)

    O to chodziło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba tak. Zaraz spróbuję. :)

    Dziękuję serdecznie!
    Tysiące buziaków,
    Mysza

    OdpowiedzUsuń
  3. Do punktu 4 Anji dodam, że warto korzystać z funkcji "kopiuj adres URL grafiki" - wtedy skopiowany adres wstawiasz w obraz -> z internetu. To bardzo wygodne, bo nie zaśmiecasz sobie własnego dysku.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Enyo, dziękuję. Już zaczaiłam i odkryłam wszystko, co potrzeba.
    Jeszcze raz, dziękuję Wam za informacje.
    Buziaki,
    Mysza

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę bardzo :)
    Działa jak widzę:D

    OdpowiedzUsuń